Skall vi isolera våra golv i missionshuset?
Vi har köpt ett missionshus i Småland från ca 1870-tal, som vi varsamt vill renovera till ett fritidshus. Huset har trästomme, troligen någon form av plankstomme. Huset har stengrund och är troligen tillbyggd i två delar, också här med stengrund. I de tillbyggda delarna är grunden ventilerad, men det saknas trossbotten…

