Välja fönster till utbyggnad av 20-talshus
Vi ska göra en utbyggnad till vårt hus byggt 1922. I befintliga byggnaden har vi tidsenliga tvåluftsfönster med 3 rutor i varje båge. Det är englasfönster med vinterfönster som vi tar av och hänger på efter säsong. I utbyggnaden vill vi efterlikna de gamla fönstren så mycket som möjligt, men vi mäktar inte med fler fönster som ska lyftas av och förvaras.

