Fönster

Tätning av fönster

Hej! Roligt att detta forum kommit igång. Fönstren i huset har en inner- och en ytterbåge med ett mellanrum emellan, ej kopplade eller öppningsbara. Inför nästa vinter ska dessa kittas, målas och tätas. Hur får jag fönstren tätare samt undviker kondens mellan inner- och ytterbåge…

Läs mer
keyboard_arrow_up