Lätt renovering av innertak, hus från 40-talet?
Vi ska lätt renovera innertaket i hallen i vårt hus från 40-talet. Vi tänker måla om det och laga den papp som sitter löst i skårorna. Hur lagar vi taket på bästa sätt, och vilken färg (vi tänker linoljeemulsion) eras till ommålningen?




