Grund med skumglas i utbyggnad av hus från 1890
Vi planerar en utbyggnad för badrum, tvättstuga och ett mindre rum i vårt hus från 1890.
Är det bra ha en grund med skumglas och ha vattenburen golvvärme? Ska man gjuta en platta för golvvärmen? Eller finns andra alternativ?




